Szczecin - dnia 1 czerwca 2017r.

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

 poszukuje kandydatów \ kandydatek na stanowisko:

technik do spraw: organizacyjnych w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Szczecin

ADRES URZĘDU:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
ul. Grodzka 1/5
70-560 Szczecin

 

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w siedzibie Komendy,
- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- budynek nie posiada windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie kancelarii Komendy, w tym: przyjmowanie poczty, rejestracja
    w dzienniku korespondencyjnym, rozdział zadekretowanej poczty, przygotowywanie
    i wysyłanie korespondencji
  • obsługa sekretariatu Komendanta i jego zastępców, w tym: regulowanie ruchem interesantów, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie
    o ich terminach Komendanta i jego zastępców
  • prowadzenie rejestrów i nadzór nad wszelkimi identyfikatorami Komendy,
    w szczególności pieczęciami, stemplami służbowymi, upoważnieniami
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy jednostki tj. opracowywanie zbiorczych planów pracy Komendy
  • prowadzenie zbioru zewnętrznych i wewnętrznych aktów prawnych
  • obsługa odpraw służbowych, narad i spotkań

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji

 

WYMAGANIA DODATKOWE

  • odpowiedzialność i wysoka motywacja do rzetelnego wykonywania powierzonych zadań,
  • odporność na stres i dobra organizacja pracy,
  • doskonałe umiejętności komunikowania się,
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja, dbałość o wygląd zewnętrzny

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14 czerwca 2017 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
    ul. Grodzka 1/5
    70-560 Szczecin

INNE INFORMACJE:

Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2017 r. Zatrudnienie na okres próbny – 3 miesiące. Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "oferta zatrudnienia na stanowisku technika ds. organizacyjnych".

Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 434-84-75.